Паспорт учнів класів
Назва класного колективу: __________________________________
Класний керівник: __________________________________________
Проблема класу:____________________________________________
І. Гендерна характеристика класу:
1.1. кількість хлопців – ______;
1.2. кількість дівчат – ______;
ІІ. Інформація про соціальне становище учнів:
2.1. діти з неблагополучних, кризових сімей : ______ учнів;
2.2. діти із багатодітних сімей: ______ учнів;
2.3. діти із малозабезпечених сімей: ______ учнів;
2.4. діти із неповних сімей: ______ учнів;
2.5. діти-сироти: ______ учнів;
2.6. діти, позбавлені батьківського піклування: ______ учнів;
2.7. діти-інваліди: ______ учнів;
2.8. діти, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС:______учнів;
2.9. діти, схильні до правопорушень: ______ учнів;
2.10.обдаровані діти: ______ учнів;
ІІІ. Структура взаємин між учнями за соціометричним статусом:
«зірки» _________________________________________________;
лідери __________________________________________________;
діти із задовільним статусом ________________________________;
«ізольовані» _______________________________________________.
ІV. Захоплення учнів:
спілкування з товаришами _____________________________________;
пізнання нового _________________________________________________;
волонтерська діяльність _________________________________________;
навчання та наукова діяльність _________________________________;
інше ________________________________________________________.
V. Громадська активність:
представники школи у Раді старшокласників району ___________ ___________________________________________________________;
представники класу у парламенті ППР __________________________
___________________________________________________________;
представники класу у центрах парламенту ППР _________________
_________________________________________________________;
учасники школи лідерів «Плеяда» ____________________________.
VІ. Види позанавчальної діяльності учнів:
Шкільні гуртки __________________________________________
__________________________________________________________;
ЦДЮТ____________________________________________________;
ДЮСШ __________________________________________________;
Музична школа ___________________________________________;
Художня школа __________________________________________;
Інше ___________________________________________________.